Ako ustanovite, prilikom korištenja tek kupljenog proizvoda (unutar 7 dana od prijema), da proizvod koji ste kupili, ne odgovara Vašim potrebama i želite ga zamijeniti drugim, molimo Vas da nas kontaktirate i dostavite slijedeće informacije:

  • Ime i prezime
  • Naziv uređaja i serijski broj uređaja
  • Šta biste željeli s proizvodom učiniti

Podatke možete dostaviti putem naših trgovina ili putem telefona 0800-2233-8 ili putem e-mail adrese webprodaja@imtec.ba.

Nakon što zaprimimo informaciju o zamjeni, a shodno Vašem zahtjevu i želji obavijestit ćemo Vas o:

  • Da li se proizvod može zamijeniti za novi
  • Da li se može izvršiti povrat novca

Dodatne informacije:

  • Da bi ste ostvarili pravo na zamjenu, potrebno je da sačuvate originalnu ambalažu sa svom pratećom opremom i dokumentacijom, s kojom je proizvod bio originalno isporučen, te da obezbijedite račun i garanciju, koju Vam naši uposlenici mogu tražiti prilikom procesa zamjene. Uređaj mora biti bez fizičkih oštećenja i vidljivih tragova korištenja i habanja. U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu ćemo poslati dostavnu službu, koja će preuzeti proizvod koji želite zamijeniti i vratiti na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, obavijestit ćemo Vas o slanju zamjenskog proizvoda.
  • Trošak vraćanja artikla koji Vam se ne dopada, kao i slanje zamjenskog snosi kupac.
  • Obavještenje o zamjeni za drugi proizvod ili odbijanju zahtjeva za zamjenu, zaprimit ćete unutar 8 dana (od dana zaprimanja uređaja sa zahtjevom za reklamaciju) telefonskim putem ili pismeno, a realizaciju vašeg zahtjeva ili povrat uređaja kojem je odbijen zahtjev za zamjenu najkasnije nakon 15 dana (od dana zaprimanja uređaja, sa zahtjevom za zamjenu). U suprotnom nas kontaktirajte na besplatni info broj 0800-2233-8 ili e-mailom na webprodaja@imtec.ba.

Nastojat ćemo da na obostrano zadovoljstvo riješimo Vaš zahtjev za zamjenu.

Radno vrijeme telefonskih operatera je radnim danom od 08:00 do 16:30h. Vikendom i praznicima korisnička podrška nije dostupna.